Makeup Look: Extra Pink

Varför inte piffa till en enkel vardagsminkning med lite rosa?
 
Face
Lumene longwear blur foundation - 0
L'oréal lumi magique concealer
Pürminerals balancing act shine control powder
Sleek contouring palette - light
The body shop bronzing powder - light matte
Kiko rock attraction blush - guitar rose
Youngbloog lunar dust - twilight

Eyes
Nars pro prime eyeshadow base
Lorac pro palette
Sleek makeup good girl eyeshadow palette
Make up store cake eyeliner - black
Maybelline colossal go extreme leather black mascara
Kiss trio lashes
 
Eyebrows
Anastasia brow wiz - taupe
Anastasia brow powder duo - strawburn

Lips
Isadora lip liner - subtle nude
Bobbi brown lipstick - nude pink
Maria Ekblad

Åh vad fint! Jag tycker det är svårt att våga eller matcha smink med mycket färg med mina kläder. Men jag kanske är för feg :)

Svar: Ja det är inte lätt. Jag är själv ganska feg på att bära färg men ibland måste man våga lite. Fast samtidigt så vill man ju också känna sig bekväm :) Man får ta små steg i taget.
Jennifer Ruuska

Hanna Göthberg

SNYGGT!

princessmelis.com

Jättesnyggt!

ELLINOR SVALBERG

supersnyggt! Kul med mycket färg!

BeckaBubblegum

Hur fint som helst! :D

Robex Lundgren

snyggt

Lyn Lassas

ååh herregud så fint! :)

Cajsa Lindahl

åh, fasen va snyggt! 😮 måste pröva lägga det där jag med!

Helene

Snyggt! :D

Mary

Åh, så fint! Fina övergångar!

sarah

Fint sminkad :)

Sofia

Så fin sminkning!

Johana Duggin

SNYGGT!!

Catarajna [-foto]

Åh så fint :)

Michelle

Du passar jätte bra i rosa ögonskugga! :D

Michelle

Du passar jätte bra i rosa ögonskugga! :D

Emelie

Jättefin sminkning! :)

Lia

Åh gud vad fint. Jag önskar att jag också hade haft tiden att hålla på med lite olika färger mer än det jag är bekväm med :)

Anastasia - Mitt liv i Stockholm

Fint! Färgerna passar dig verkligen :)

Lisa Kleber

jätte fint! :)

Annster

Så fint :)

Sandy

Jag såg din bild och blev så galet sugen på att bära färg! Jag har för tillfället kört en guld/brun sminkning och tänkte att jag verkligen fastnat här i det "tråkiga"... brukade sminka med massa färger innan. Bort med detta och på med färg!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Riktigt snyggt!

purposes.blogg.se

Så fint! önskar jag var så bra :o

Amanda Niclasson

Superfint!

Angelica

Så snyggt och vårigt! :)

Claudia

Snyggt! =)

Mikaela

Riktigt snyggt :)

Linn Strömberg

Galet snyggt!

Anonym

kör ba tycker jag!när du kört läs min blogg!http://bananhatten.blogg.se/

Amanda Jona [SPONTAN]

Så snyggt!

tommy

snyggt =)

Anonym

Väldigt snyggt. Jag tycker det är snyggt med kontraster på färger. Du har lagt en bra grund vilket gör att ögonskugga och sådant syns väldigt bra!

adonna.blogg.se

Väldigt snyggt. Jag tycker det är snyggt med kontraster på färger. Du har lagt en bra grund vilket gör att ögonskugga och sådant syns väldigt bra!

Julia

Åh snyggt!!

xjessi.blogg.se

Supersnyggt! Älskar makeup med färger :D

MiraKidvall

Så snyggt!

Amanda Ölund

Åg, vad snyggt det blev!