How To Get Glowing Skin

Här har ni min senaste video från min youtubekanal. Där jag visar hur du kan få lyster till ansiktet.
 
Camilla

Vad duktig och vad söt du är! Du påminner om hon den "elaka assistenten" i Djävulen bär Prada, bara utseendemässigt då! ^^

Svar: Tack :) Haha okej
Jennifer Ruuska

Aida MakeUp

Wow, du har ju såååå fin och perfekt hy. Jag är så avis, tänk att få slippa foundationsteget på morgonen, lucky you! Måste bara berömma ditt uttal, så himla bra. Har du engelsktalande föräldrar eller har du ett eget intresse för språket?

Svar: Tack såjättemycket! :) Nej jag har inte engelsktalande föräldrar. Jag har väl alltid varit ganska bra på engelska, men på senaste åren så har jag övat på att prata mycket vilket har förstärkt mitt uttal väldigt mycket. Kram
Jennifer Ruuska